چرا تبلیغات شما باید متفاوت باشند؟2024-02-26
چرا باید تبلیغ کنیم ؟ به زبان ساده +بهترین روش های تبلیغ
میتوانید از مشتریان بخواهید که از سایت شما بازدید کنند، برای رزرو تماس بگیرند یا به مکان شما مراجعه کنند. افزودن یک شمارهتلفن رایگان، آدرس دفتر، نشانی سایت یا آدرس شبکۀ اجتماعی که بهوضوح قابل مشاهده است، بخش مهمی از فراخوان به اقدام به شمار میآید. بهگفتۀ مجلۀ Entrepreneur، بیشتر مردم برای مزایایی که یک محصول ارائه میدهد خرید میکنند، نه خود محصول یا ویژگیهای آن. به همین دلیل است که تبلیغات اغلب نوید کیفیت، مقرونبهصرفهبودن، راحتی، سرگرمی یا مزایای دیگری را میدهند. اغلب در بالای یک تبلیغ یا در وسط آن ظاهر میشود تا بلافاصله توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کند.
فرض کنید که این کمپانی قدرتمند برای معرفی محصول جدیدش از قدرت تبلیغات بهره مند نشود! به این ترتیب میدان رقابت را برای پورشه پانامرا ۲۰۲۱، آئودی ۸، بیامو سری ۷، لکسوس الاس ۲۰۲۱ باز گذاشته است. یا به عنوان مثال دیگر، برگر کینگ توانسته با اجرای تبلیغات مختلف برند خود را در ذهن مخاطبین حک کند. با اینکه رقیب اصلی آن مک دونالد به شمار میرود، توانسته در فعالیت تبلیغاتی خود موفق عمل کند. برخی از آگهی های تبلیغ در گوگل در انتهای صفحه و برخی دیگر در بالای نتایج ارگانیک قرار میگیرند. همانطور که در تصویر میبینید در کنار ۳ نتایج انتهایی صفحه برچسب Ad ایجاد شده که نشان دهنده تبلیغاتی بودن آنهاست.
برای فهم بهتر از اینکه چرا باید تبلیغ کنیم؟ بهتر است ببینیم چرا تبلیغات برای رشد کسبوکار ضروری است. تبلیغات صرفاً یک هزینه نیست؛ بلکه سرمایهگذاری است که میتواند آینده کسبوکار را تضمین کند. فروش بیشتر، مورد بسیار مهم در فایده تبلیغات است؛ به گونه ای که اگر فروش خوبی از کمپین دریافت نکنید، بهتر است استراتژی خود را مورد بررسی قرار دهید.
در «راهنمای یکتانت»، میتوانید ببینید چطور میتوانید از تبلیغات یکتانت برای رسیدن به فروش بیشتر بهره ببرید. تا اینجای کار، نکات کلی و مهمی که باید در تبلیغات رعایت کنید، بررسی کردیم. در تبلیغات آفلاین دست شما باز نیست و اگر کمپینی اجرا شد، دیگر نمیتوان آن را تغییر داد؛ ولی در تبلیغات آنلاین، شما میتوانید هر زمان که اراده کردید، همهچیز را عوض کنید. میخواهم فروش خودم را طی ۱ ماه، از طریق اینفلوئنسرها، تبلیغات در گوگل و همچنین سرویس محتوامحور یکتانت، ۲۰ درصد افزایش دهم. به همین خاطر، در دستهٔ روشهای زودبازده قرار نمیگیرد و باید برای اینکه تجربهٔ خوبی رقم بزنید، به موارد مهمی مثل خدمات مشتری، پشتیبانی، مشاوره و… در طول ارتباط خود با مشتری توجه کنید.
برای اطلاعات بیشتر درمورد ویژگی های دموگرافیک میتوانید این مقاله را مطالعه کنید. تبلیغات در نمایشگاهها برای انواع کسبوکارها، به خصوص کسبوکارهایی که محصولات یا خدمات پیچیده و تخصصی ارائه میدهند، مناسب است. همچنین، برای کسبوکارهایی که میخواهند با مشتریان خود ارتباط قویتری برقرار کنند و تجربه برند ماندگاری برای آنها ایجاد کنند، این نوع تبلیغات بسیار موثر است. فروشگاههای آنلاین برای جلب توجه بیشترین تعداد مخاطب، باید راهحلی را برای مشکلات و دغدغههای روزمره مخاطبان خود بیابند. سپس با استفاده از تبلیغات مؤثر، این راهحل را به کاربران نمایش بدهند. پیامهای تبلیغاتی بسته به پلتفرمی که برای بازاریابی استفاده میشود تنها به اندازه چند ثانیه برای انتقال پیام فرصت دارند، زیرا به طور معمول افراد زمان زیادی را برای پردازش پیامهای تبلیغاتی صرف نمیکنند.
برای مثال، ممکن است در این فرآیند متوجه شوید که مخاطبان هدف شما به خواندن یک مجله خاص علاقه دارند و کسب و کارهای رقیب در هر شماره از این مجله به معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات خود میپردازند. در اینجا ممکن است به این نتیجه برسید که تبلیغ در این مجله برای کسب و کار شما نیز سودمند خواهد بود. هدفگذاری تبلیغات، تصمیمگیری برای مکان و زمان مناسب برای راهاندازی کمپینهای تبلیغاتی را ساده تر میکند. دانستن اینکه تبلیغات چگونه میتواند به افزایش فروش منجر شود، ما را به پاسخ سؤال چرا باید تبلیغ کنیم؟ نزدیکتر خواهد کرد. اما چگونه این اتفاق میافتد؟ تبلیغات با ایجاد آگاهی در مورد محصولات یا خدمات، جلب توجه مشتریان بالقوه و ترغیب آنها به خرید، بهطور مستقیم بر افزایش فروش تأثیر میگذارد. بارها کسب و کارهایی را میبینیم که در تلویزیون و شبکههای تبلیغاتی گران، تبلیغات میکنند، ولی هنگامی که به وبسایت آنها مراجعه میکنیم، کیفیت پایین تصاویر و وبسایت باعث دلزدگی میشود.
تیترها حاوی متن چندکلمهای هستند و باید مستقیم و دقیق باشند تا خوانندگان را تحتتأثیر قرار دهند. تبلیغات رادیویی همان تبلیغات گفتاریای هستند که در کانالهای رادیویی بین موسیقی و سایر برنامهها پخش میشوند. تبلیغات رادیویی بهویژه برای تبلیغات محلی و منطقهای نتیجۀ خوبی دارند. امروزه تبلیغات پادکست روشی مشابه اما مؤثرتر بهویژه برای مخاطبان محلی است. تبلیغات بیلبورد هم درواقع بهنوعی تبلیغات چاپی در مقیاس بسیار بزرگتر هستند. طبیعتاً با توجه به اندازۀ آنها و همچنین نوع طراحی و محل قرارگیریشان، هزینۀ تبلیغات بیلبورد و حملونقل عمومی با تبلیغات چاپی معمولی متفاوت است.
مشتریانی وفادار
این شکل تبلیغات امکان دسترسی به مشتریان احتمالی را از طریق روشهای تبلیغات دیجیتال در موبایلها و اپلیکیشنهای موبایل برای کسب و کارها فراهم میکند. همه ما تا حدودی میدانیم که تبلیغات چیست و به چه شکلهایی انجام میشود، اما گاهی اوقات نمیتوانیم تعریف دقیقی برای آن ارائه دهیم و استراتژی کارآمدی برای آن طراحی کنیم. تبلیغات از زمان شروع کار رسانههای چاپی تا کنون تغییرات بسیار زیادی داشتهاند، اما در میزان نیاز افراد و کسب و کارها به تبلیغات و تکنیکها و نکتههای طراحی تبلیغات مؤثر تغییر چندان زیادی به وجود نیامده است. همچنین، انواع تبلیغات و مراحل طراحی کمیپنهای تبلیغاتی موفق را بررسی میکنیم. همچنین، تبلیغات به ایجاد ارتباط عاطفی بین برند و مشتری کمک کرده و باعث میشود که مشتریان به یک برند وفادار شده و آن را به دیگران توصیه کنند.
نمیشود پولی را که از قسمتهای دیگر اضافه آمده برای تبلیغات هزینه کرد. با تخصیص دادن پول کافی و استفاده از مناسبترین کانال، میتوانید به نتیجهای که انتظار دارید برسید؛ یا حداقل وضعیت حاضر را بهبود ببخشید. از آنجا که هزینهی ثابتی در ماه به این کار اختصاص میدهید، بهتر است بازدهی تبلیغات خود را ارزیابی کنید.
هر برند دارای مخاطب هدف یا مشتری ایدئال است که سعی در جذب آن دارد. همچنین چون همیشه برای آنها پیام نمیفرستید، پیامتان نظرشان را بیشتر جلب میکند. از آنجایی که قراردادهای بیلبورد معمولاً هر ۳ ماه یک بار عوض میشود، برای کسبوکارهایی که اغلب کمپینهای خود را بهصورت هفتگی یا ماهانه تغییر میدهند، این روش سودمندی نخواهد بود. برای نمایش تبلیغ در برنامههای پرمخاطب، نمایش آگهی برای یک محصول عمومی مانند خوراکی که نظر همهٔ اقشار را به خود جلب میکند، موثر است. در این حالت، معرفیکننده همان مشتری شماست؛ با این تفاوت که بهازای هر مشتری چیزی دریافت میکند و دیگر خبری از تبلیغ رایگان نیست.
این روش با انتقال پیام به مشتریان هدف بهطور شخصیسازی شده، احساسی خاص و منحصربهفردی ایجاد میکند که در بسیاری از روشهای دیگر یافت نمیشود. باید بفهمید که مخاطبان شما چگونه تصمیم به خرید میگیرند و چگونه به تصمیمات خریدی میرسند. این اطلاعات به شما کمک میکند تا زمان و مکان مناسب برای ارائه تبلیغات انتخاب کنید و سپس از طریق تکنیک ها و اصول روانشناسی در تبلیغات تاثیرگذار شوید. این مورد یکی از وظایف اصلی مشاورین حوزه تبلیغات است؛ اونها با آنالیز رفتار مشتریان و بازار به نتایج ارزشمندی دست میابند. شناخت کامل از رقبا و بازار هدف به شما کمک میکند تا جایگاه خود را در بازار مشخص کنید و فرصتهای جدید را کشف کنید. تحلیل رقبا میتواند اطلاعات ارزشمندی درباره نوع تبلیغاتی که آنها استفاده میکنند، کانالهای تبلیغاتی موثر و نقاط قوت و ضعف آنها در اختیار شما قرار دهد.
امروزه دیجیتال مارکترها میتوانند از طریق کانالهای ارتباطی مختلف و با هر بودجهای با مخاطبان هدف کسب و کارها ارتباط برقرار کنند. همچنین، ابزارهای زیادی برای کمک به بهبود اجرای کمپینهای تبلیغات دیجیتال وجود دارند. اگر به آشنایی با این ابزارها علاقهمندید، مطالعه مطلب «۴۵ ابزار مارکتینگ که نیاز دارید — فهرست ابزارهای دیجیتال مارکتینگ» را به شما پیشنهاد میکنیم. بسیاری از اوقات، تبلیغات و بازاریابی به عنوان کلماتی هممعنی شناخته میشوند، اما این تصور صحیح نیست. «بازاریابی» (Marketing) فرآیندی شامل پژوهش و تحقیق، توسعه و اجرای استراتژیهای مختلف برای ساخت کمپینهایی با هدف افزایش آگاهی از برند و درآمد کسب و کارهاست. اما استراتژی «تبلیغات» (Advertising) در واقع بخشی از یک کمپین بازاریابی محسوب میشود.
مثلاً یک مقاله در Buzzfeed میخوانیم که بهشدت به محصول یا خدمات خاصی اشاره یا توصیه میکند. این مقالهها معمولاً محتوایی سرگرمکننده دارند و هدف اصلیشان هم اطلاعرسانی است، اما مثلاً به یک برند خاص چند بار در سراسر محتوا ارجاع داده میشود. تمامی پوسترها، بولتنها، بروشورها و هر نوع متن و عکس یک تبلیغ چاپی است.
به طور کلی، میتوان ویژگیهای تبلیغات خوب را به شکل فهرست زیر خلاصه کرد. پس از تایید ، یک پیامک حاوی نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد . در روش اول یعنی استفاده از سیمکارت دو مشکل اساسی وجود دارد و یکی از آن ها نرخ زیاد هر پیامک است. تاثیر گذاری یک ترفند مهم از فایده تبلیغات است که حتما باید آن را در نظر داشته باشید. تبلیغی ایجاد کرده اید که مخاطبین را به خوبی تحت تاثیر قرار نداده است؟ ایرادی ندارد؛ گزینه ای دیگری را آزمایش کنید.
تبلیغات اپلیکیشنی یا درونبرنامهای به نمایش تبلیغات مختلف در داخل یک اپلیکیشن گفته میشود. این تبلیغات میتوانند به شکلهای متنوعی مانند بنرهای تصویری، ویدیوهای کوتاه، تبلیغات متنی یا حتی تبلیغات تعاملی ظاهر شوند. به عبارت سادهتر، هر تبلیغی که در حین استفاده از یک اپلیکیشن با آن مواجه میشوید، یک نمونه از تبلیغات درونبرنامهای است. مطالعه مطالب زیر میتواند به شما در ساخت بنرهای تبلیغاتی مؤثر کمک کند. با استفاده از این ابزارها، میتوانیم مواردی مانند تعداد کلیکها، میزان فروش، نرخ بازگشت سرمایه و میزان تعامل مخاطبان را اندازهگیری کرده و بر اساس این دادهها، تصمیمات آگاهانهتری اتخاذ کنیم.
این تجربهها به مشتریان امکان میدهند درگیر و مشارکت کنند و با برند در ارتباط باشند. افزایش ابزارها و تکنولوژی نباید شما از مسیر اصلی منحرف نماید، مشتریان به دنبال رفع نیاز خود هستند، بنابراین با ارائه محصولات کاربردی، تبلیغات موثرتری هم خواهید داشت. تمام روشها و موضوعاتی که در بالا مطرح شد، ابزارهای هستند که برای شما ساخته شدهاند. استفاده درست و تاثیرگذار از آنها به میزان خلاقیت شما بستگی دارد. هر چقدر در ابتدای امر وقت بیشتری برای طراحی تبلیغات خود بگذارید، نتیجه مثبتتری را کسب خواهید کرد. کتاب خودباوری در خلاقیت یکی از بهترین کتابهایی است که در افزایش خلاقیت شما برای استفاده در تبلیغات موثر نقش خواهد داشت.
تبلیغات شما نباید با محصول یا خدماتی که ارائه میدهید، تضاد داشته باشد. اگر میخواهید با تبلیغات بفروشید، تبلیغ شما نباید فقط کلیکخور باشد! مثلاً اگر از عبارتهایی مثل «تضمین اصالت کالا»، «ارسال رایگان کالا» یا «ضمانتنامه کتبی» در عنوان استفاده میکنید، واقعاً به آن عمل کنید. تا حالا به تبلیغات کاله و میهن دقت کردهاید؟ کاله بیشتر در کانالهای دیجیتال حضور دارد و میهن سنتیها را برای خود برداشته است.
در این روش، افراد در مورد محصولات، خدمات یا برندها با دوستان، خانواده و آشنایان خود صحبت میکنند. به عبارت سادهتر، زمانی که یک نفر از محصولی راضی باشد، آن را به دیگران توصیه میکند و همین امر باعث میشود که دیگران نیز به سمت آن محصول جذب شوند. تبلیغات واقعیت افزوده (AR) روشی نوین و جذاب برای تبلیغات است که در آن، عناصر دیجیتالی به دنیای واقعی اضافه میشوند.
اهمیت و کاربردهای عکاسی هوایی باغ و ویلا (قیمت ویژه
در این مقاله، به بررسی سرنوشت آیندهی صنعت تبلیغات و تحولات نوین آن پرداخته میشود. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و تغییرات در رفتار مصرفکنندگان، صنعت تبلیغات نیز تحت تأثیر قرار گرفته است. اگر از گوشیهای هوشمند استفاده میکنید تقریبا محال است که این تبلیغات را ندیده باشید. بعضی از اپلیکیشنها در ازای نمایش ویدیوهای کوتاه یا آگهیهای بنری به کاربرانشان اجازهی استفاده از امکانات نسخهٔ پریمیوم را میدهند.
Colgate در تبلیغات خود نشان می دهد که دندانهای شما چقدر باید محکم باشند و چگونه Colgate قرار است این کار را برای شما انجام دهد. رنگ های استفاده شده در تبلیغات، نوع پالت سایه ها و ته رنگ ها، لباس های پوشیده شده توسط شخصیت ها جذابیت بصری را تشکیل می دهد. تبلیغات خلاقانه توسط کارشناسان ایدههای تبلیغاتی خلاق این صنعت انجام میشود که گرد هم میآیند تا یک آگهی تجاری بسازند که به طور خلاقانه، مؤثر و نوآورانه داستان پشت آگهی تجاری را روایت کند. این مقاله را تا انتها بخوانید تا یک بار برای همیشه تفاوت بازاریابی با فروش را یاد بگیرید. اگه دوست دارین توی گوگل تبلیغ کنین، به صفحهٔ «تبلیغات در گوگل» برین و فرم رو پر کنین تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرن.
خلاقیت و نوآوری، دو عنصر کلیدی برای ایجاد تبلیغاتی هستند که در ذهن مخاطب ماندگار شوند. تبلیغات خلاقانه، از قالبهای تکراری و پیشبینیپذیر فاصله میگیرند و با ارائه ایدههای جدید و جذاب، توجه مخاطب را به خود جلب میکنند. عواملی مانند سن، جنسیت، تحصیلات، علایق و میزان استفاده از اینترنت در انتخاب کانال مؤثر هستند. برای مثال، اگر مخاطب هدف جوانان باشند، استفاده از شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام و تیکتاک میتواند بسیار مؤثرتر از تبلیغات تلویزیونی باشد. بدون دانستن مزایا و معایب تبلیغات، نمیتوان به پاسخ این سؤال که چرا باید تبلیغ کنیم؟ دست یافت.
- {
- اولویتبخشی به «در دسترس ساختن محصولات» (Accessibility) در سال ۲۰۲۲ میتواند برند شما را از رقیبان متمایز کند. |}
- تکرار در تبلیغات به معنای نمایش مداوم و پیوسته پیام برند به مخاطبان است.
- این روش بهخصوص برای دستیابی به مخاطبان محلی و ایجاد آگاهی از برند مفید است.
- این تبلیغات میتوانند به شکلهای متنوعی مانند بنرهای تصویری، ویدیوهای کوتاه، تبلیغات متنی یا حتی تبلیغات تعاملی ظاهر شوند. {
- در سال ۱۹۳۳ در آمریکا بیش از ۵۵/۲٪ از خانهها رادیو داشتند؛ این آمار در سال ۱۹۲۰ صفر درصد بود! |}{
- در این مقاله، به تعیین هدف تبلیغاتی، انتخاب روشهای مناسب و معرفی ابزارهای پربازده تبلیغاتی پرداختیم. |}
مطمئن بشید که خدمات شما امکان معرفی کامل و با جزئیات رو از طریق ابزار جدید و مدرن دارن. با رشد روزافزون شبکههای اجتماعی، حضور فعال برندها در این شبکهها امری بسیار ضروری است. این راهکارها به برندها امکان میدهند با رویکردی نوین و با استفاده از تکنولوژیهای پیشرفته، به بهبود کارایی و اثربخشی تبلیغات خود بپردازند و در عصر جدید تبلیغات دیجیتال، پیشرو باشند. این تغییرات منجر به بهرهبرداری بهتر از بودجه شما، بهبود تجربه کاربری و تأثیربخشی بیشتر تبلیغات، به روش تبلیغات نوین شده است. تمرکز بر تجربه کاربری، به عنوان یکی از اصلیترین روندهای جدید در تبلیغات، برای برندها و تبلیغدهندگان بسیار مهم است.
این شعار، که بین سالهای ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۲ به عنوان نماد تفکر پیشرو اپل استفاده میشد، مردم را به پذیرش تغییر، نوآوری و نگاهی تازه به دنیا دعوت و مفهوم خلاقیت را بازتعریف کرد. تبلیغات ابزاری است که از طریق آن پیامهای بازاریابی، بهگونهای جذاب و خلاقانه به مخاطب هدف منتقل میشود و نقش مهمی در تحقق اهداف تجاری برند ایفا میکند. در این روش، شما کلمات کلیدی مرتبط با کسبوکارتان را انتخاب میکنید. وقتی کاربران این کلمات را در گوگل جستجو میکنند، تبلیغ شما در بالای صفحه نتایج نمایش داده میشود و زمانی که کسی روی تبلیغ کلیک کند و وارد صفحه موردنظر شما شود، هزینه کلیک از بودجه کمپین شما کسر میشود. در واقع بیلبورد تبلیغاتی با قدرت بصری و پیامهای ساده، به راحتی توجه مخاطبان را جلب میکند و در ذهن آنها ماندگار میشود. یکی از نقاط ضعف این نوع تبلیغات، عدم امکان ردیابی و تحلیل دقیق نتایج است، اما برندهای خلاق این چالش را به فرصت تبدیل کردهاند.
تجربه کاری این آتلیه در طول سالیان متمادی، آن را به یکی از بهترین آتلیههای عکاسی شیراز تبدیل کرده است. استفاده هوشمندانه از تکنولوژیهای نوین و تمرکز بر تجربه کاربری و تعامل با مخاطبان، میتواند به بهبود کارایی و اثربخشی تبلیغات کمک کرده و کسب و کارها را به سمت رشد و پیشرفت هدایت کند. با این اطلاعات، مشتریان میتوانند تبلیغات خود را بهبود داده و بهترین راهکارها را برای جذب مشتریان و افزایش فروش پیدا کنند. روند تحول در تبلیغات از رسانههای سنتی مانند تلویزیون، رادیو و روزنامهها به تبلیغات نوین و دیجیتال، مانند تبلیغات آنلاین، شبکههای اجتماعی، تبلیغات موبایلی و مارکتینگ تجربی پیشرفت کرده است. تبلیغات آنلاین و موبایلی به عنوان روشهای پرکاربرد و موثر در تبلیغات، به تدریج جایگزین تبلیغات سنتی شدهاند. تبلیغات به عنوان یکی از ابزارهای اصلی بازاریابی و فروش، همواره نقش مهمی در جذب مشتریان و افزایش فروش برای شرکتها و برندها ایفا کرده است.
{نقش عوامل مختلف شخصیتی در موفقیت کارآفرینی ( ...
|}شاید تعجب کنید اما گاهی افراد شناخت کاملی از برند خود ندارند؛ این شناخت شامل اطلاعات دقیق در مورد محصول، ویژگیها، مزایا، و نقاط قوت و ضعف شما میباشد. اگر تبلیغات ایمیل را به درستی اجرا نمایید از مزایای زیر بهره مند میشود. پیش از راهاندازی کمیپنهای تبلیغاتی، بهتر است ابتدا پاسخ پرسشهای زیر را بیابید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در این مرورگر، برای زمانی که دوباره دیدگاهی می نویسم.
از آنجایی که یا در حال تحقیق دربارهٔ محصول است یا قصد دارد محصولی بخرد، شانس زیادی برای تبدیل او دارید. داستان اسنپفود هم فرقی با دیجیکالا ندارد؛ چراکه آنها افرادی هستند که بالاخره به خدمات رستورانها، کافهها و… نیاز دارند. اینجا فقط مسئله این است که جلوی چشم آنها ظاهر شوید یا در نتایج جستوجو از دید آنها پنهان بمانید.
استراتژی تبلیغات طرحی است که به وسیله آن به جلب و ترغیب مخاطبان و مشتریان به منظور خرید یک محصول یا خدمات پرداخته میشود. به عبارتی دیگر استراتژی تبلیغات طرحی است که مشتریان را ترغیب به خرید یا استفاده از خدمات میکند. یک استراتژی تبلیغات جسورانه باید به مشکلات و فرصت هایی که میتواند بیشترین تأثیر را در فروش، سود و ارزش یک شرکت داشته باشد، بپردازد.
چقدر با مشکلات مشتریان خود آشنا هستید؟ آیا میتوانید به آنها در یافتن راهحلی کمک کنید؟ اگر هدف شما کمک به حل مشکلات مشتریان باشد، تمرکز کمتری روی فروش چیزهایی که آنها نیاز ندارند، خواهید داشت. البته این نوع نگاه در بلندمدت باعث افزایش اعتماد به برند شما خواهد شد. کوکاکولا به مشتریان این امکان را میدهد که احساس کنند کوکاکولا به آنها اهمیت میدهد. نتیجه کمپین فوقالعاده بود و طرفداران به خریداران دائمی تبدیل شدند. در این مقاله، به شما کمک کردیم بهترین راه تبلیغات کسبوکار برای فروش را پیدا کنید.
برای اینکه تبلیغ از طریق تیزر و ویدیو، موثر باشد، شما میبایست از متخصصین این حوزه کمک بگیرید و هزینههایی نیز در این باره متحمل شوید چرا که تصویر شرکت شما ارزش سرمایهگذاری را دارد. به سراغ کسبوکارهایی بروید که مشتری آنها تفاوت چندانی با شما ندارد. برای مثال، کافهها برای فروش و جذب مشتری، میتوانند با هتلها، آژانسهای گردشگری یا حتی چاپ و تکثیر دانشگاه همکاری کنند. این عناصر هسته اصلی یک استراتژی تبلیغاتی هستند و به عنوان “ترکیب خلاق” هم شناخته میشوند. باز هم، آنچه بیشتر تبلیغکنندگان از ابتدا بر آن تاکید میکنند، برنامهریزی روشن و انعطافپذیری است. و کلید این اهداف خلاقیت و توانایی سازگاری با روندهای جدید بازار است.
این سایت